Уранці 28 квітня в українських соцмережах почала активно ширитися інформація про масові збої в роботі касових апаратів та мобільного додатку мережі гіпермаркетів “Епіцентр”. За повідомленнями користувачів, покупки були неможливі в жодному з магазинів мережі.
Поява технічних проблем викликала різні припущення, включаючи ймовірну хакерську атаку. Однак представники “Епіцентру” оперативно виступили з офіційною заявою, в якій спростували ці версії та повідомили справжню причину ситуації.
“Маємо тимчасові технічні проблеми, на даний момент вжиті всі заходи щодо відновлення роботи”, — йдеться у повідомленні прес-служби компанії.
Масові технічні збої в Україні — останні випадки
Інцидент у “Епіцентрі” став черговим випадком збою в роботі великих компаній та сервісів в Україні за останній час. У квітні вже фіксувалися кілька серйозних проблем із доступом до фінансових та державних платформ.
Проблеми у банках та держсервісах
26 квітня в Україні спостерігався масштабний збій у роботі банківських терміналів та електронних сервісів, серед яких:
- додаток “Дія”;
- сервіси компанії “Нова пошта”;
- розрахунок банківськими картками у київському метро через збої в системі “Ощадбанку”.
У “Дії” пояснили, що проблеми виникли через технічне оновлення одного з великих центрів обробки даних.
Технічні збої в “Укрзалізниці”
23 березня “Укрзалізниця” повідомила про технічний збій в IT-системі, що призвів до тимчасового припинення роботи:
- сайту компанії;
- мобільного додатку;
- онлайн-замовлень квитків та послуг.
Таким чином, технічні проблеми останнім часом все частіше зачіпають великі мережі та сервіси в Україні, що викликає стурбованість користувачів і споживачів.